-

ASOCIAŢIA CULTURAL-CREŞTINĂ A UCRAINENILOR DIN ROMÂNIA «TARAS ŞEVCENKO»

КУЛЬТУРНО-ХРИСТИЯНСЬКЕ ТОВАРИСТВО УКРАЇНЦІВ РУМУНІЇ ім. «ТАРАСА ШЕВЧЕНКА»

miercuri, 29 februarie 2012

Сюрреалістична мрія художника Павла Ціфрака


http://www.rri.ro/art.shtml?lang=12&sec=406&art=226682

Культурно-християнське товариство українців Румунії ім. «ТАРАСА ШЕВЧЕНКА» спільно з Культурно-інформаційним центром України в Бухаресті провели кілька заходів. Йдеться про вернісаж виставки “Сюрреалістична мрія художника Павла Ціфрака”, представлення румуномвного журналу “Шинель Гоголя” та Культурно-українського товариства українців Румунії імені “Тараса Шевченка”,якого заснував письменник Михайло Трайста. Взяли участь у цьому заході представники Посольства України в Румунії, Союзу українців Румунії, румунська та українська громадськість Бухареста.

Виступаючи перед присутніми радник посланник Посольства України в Румунії Юрій Вербицький зазначив: ”Мене дуже радує, що ми тут зібрались. Причиною став приїзд і пропозиція пана Михайла Трайсти з його товаришем українцем, який тепер проживає в Греції, експонувати тут картини, які він намалював. Хотілось би, щоб українці, які проживають у Румунії більше активно до нас звертались з пропозиціями щодо проведення різних спільних заходів Тому хочеться завжди бачити якомога більше людей, щоб тут було що подивитись. Я хочу привітати художника Павла Ціфрака з його дебютом в Українському культурному центрі і сподіваюсь, що це не всі його доробки. Тому ми й надалі готові проводити такі спільні заходи.”

ucraineni Художник Павло Ціфрак, уродженець марамуреського села Вишня Рівна, побажав усім отримати насолоду від виставки: ”Я дуже радий, що ви прийшли на вернісаж цієї виставки. Це для мене велика радість і честь. Були такі добрі люди, котрі допомогли мені, щоб я зміг експонувати тут свої картини. Я хочу, щоб люди, які побачать ці картини отримали насолоду. Щоб не забували наше українське коріння. Щоб люди знали, що нас українців поважають, і що серед українців є багато видатних людей. Я дуже радий, що знаходжусь тут з такими поважними людьми. Переважно я не малюю те, що бачу, а те, що відчуваю. І все те, що відчуваю відображаю на картині.”

Румуномовний журнал “Шинель Гоголя”, головний редактор Михайло Трайста, видається спеціально румунською мовою, щоб популяризувати і донести до румунського читача мистецтво та літературу українців як з Румунії, так і з Україні. Пан Юрій Вербицький вважає, що це дуже добра справа: ”Звичайно це дуже добре тому що, як ви всі мабуть знаєте, дійсно на сьогодні ще мало наші румунські друзі знають українське мистецтво та літературу. Мені завжди дуже приємно проводити спільні заходи з українцями, які живуть в Румунії. Минулого року ми проводили презентацію книг українських авторів з Румунії. Я хочу побажати новому кораблю, який називається Культурно-християнське товариство імені “Тараса Шевченка” плідної праці, успіхів на цьому напрямку, і будемо разом робити добрі справи.”
(Микола Онужик)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu